Tuesday, November 19, 2013

Dulu Kala

- assalamualaikum dan salam sejahtera - 

Ni cerita minggu lepas . UPSR keluar ? yupp, 14 November 2013 . 
Cousin aku ada 3 orang yang ambik UPSR tahun ni which is Wawa ( bukan Wawa Zainal ), Akmal and Maisarah .
Serious talk ! dorang ni pandainyaaa lahai . Wawa and Akmal dapat 5A's Maisarah pulak dapat 4A's 1B but still good job ! Congratsss uollss ~
InsyaAllah masing - masing ada masa depan yang cerah . Amin ~ 

Bila ceghitaa pasai UPSR, aku teringat zaman muda muda dulu . Time nak ambik result, yeyee je janji dengan member nak pergi sama sama . Naik basikal tu . HAHA . Bagi aku dulu, ada basikal tu antara benda yang membanggakan . kahkahkah . Korang tau sebab apa ? Sebab senang laa nak pergi sekolah, tak payah susahkan parents nak ambik hantar . Yang tak boleh blahhnyaa tu, kalau korang carry orang kat belakang . Perghh ! lagi lagi naik bukit pulak tu, even kome semua kanak - kanak ribena, but still berat kot ! so, siapa yang duduk kat belakang tu whether kena turun or kena tolak basikal . hehe

Then bila dah sampai tu, memasing berkumpul dekat Malaysia Hall . Bukan dewan Malaysia okey tapi dewan dekat sekolah nama dia Malaysia Hall . Huu ~ Nasib baik ada aircond . So sementara tunggu cikgu tengah busy nak tengok budak 5A's, kitorang duduk dulu sambil sembang sembang . So, semestinya budak yang dapat straight A's + 4A's kena panggil dulu, yang menyedihkan tentunya laa bukan aku kategori mereka . sobbss ! It's okey, benda dah lama lepas . hehe 

Sebenarnya banyak lagi benda nak cerita tapi later laa aku update okey . hehe .

No comments:

Post a Comment